close
I Remember You

Skid Row

Woke up to the sound of pouring rain 在傾盆大雨中醒來
The wind would whisper and I'd think of you 風像是會說悄悄話似的,而我正想著妳
And all the tears you cried, that called my name 妳落下的每滴淚水都像是在呼喚我的名字
And when you needed me I came through 當妳需要我的時候我會不顧一切到妳身邊

I paint a picture of the days gone by 我為過去的時光畫了張圖
When love went blind and you would make me see 當愛情變得微弱時,你讓我看見它的存在
I'd stare a lifetime into your eyes 我可以從妳的眼中看到一生
So that I knew that you were there for me*2 所以我知道妳就在那裡等我

Remember yesterday - walking hand in hand 還記得昨天,我們手牽手散步
Love letters in the sand - I remember you 在沙灘上留下的愛情字句,我記得妳
Through the sleepless nights and every endless day在無數個失眠的夜晚和每個無窮無盡的日子裡
I'd wanna hear you say - I remember you 我想聽到妳說,我記得你

We spent the summer with the top rolled down 我們整個夏天都在一起
Wished ever after would be like this 希望以後一直都可以像這樣
You said I love you babe, without a sound 妳說我愛你,親愛的,不用話語也可以傳達

I said I'd give my life for just one kiss 我說我可以付出我的一生只為一個吻
I'd live for your smile and die for your kiss 我因妳的笑容而生,因妳的一個吻而亡

Remember yesterday - walking hand in hand 還記得昨天,我們手牽手散步
Love letters in the sand - I remember you 在沙灘上留下的愛情字句,我記得妳
Through the sleepless nights and every endless day 在無數個失眠的夜晚和每個無窮無盡的日子裡
I'd wanna hear you say - I remember you 我想聽到妳說,我記得你

We've had our share of hard times 我們一起度過了難關
But that's the price we paid 但這是我們應付出的代價
And through it all we kept the promise that we made並且達成了每個我們互相承諾的事情
I swear you'll never be lonely 我保證你將不會孤獨

Woke up to the sound of pouring rain 在傾盆大雨中醒來
Washed away a dream of you 將殘留在夢中的你洗去
But nothing else could ever take you away 但是沒有什麼可以將妳帶走
'Cause you'll always be my dream come true 因為你永遠是我的,而美夢將成真

Oh my darling, I love you 我的親愛的,我愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    kayfire0527 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()